Seznam a Google. Dva největší hráči ve vyhledávávacím zápasu českého internetu. Pokud chcete, aby Vaše stránky navštívilo co nejvíce lidí, je důležité si je zaregitrovat na těchto dvou portálech. A ještě důležitější je, aby se odkaz zobrazil hned na první stránce s výsledky vyhledávání správného klíčového slova. Cesta k této metě může vypadat různě. První a nejjednodušší cestou je zaplatit si reklamu. Seznam používá Sklik, Google pak AdWords. Pokud se vám, ale nechce za umístění odkazu na předních stránkách vyhledávačů platit, můžete investovat svůj volný čas a stránky tzv. optimalizovat (často se používá výraz SEO).
Optimalizace může být proces zdlouhavý, neb je často nutné přepracovat webovou prezentaci (to pro Seznam), nebo šikovně umísťovat na ostatní stránky zpětné odkazy. Společně s kolegou Tomášem, který mi vytváří stránky jsme se rozhodli pro druhou cestu, která včera přinesla své první ovoce. Webová prezentace společnosti RB Inkaso se dostala na první stránku Googlu pro klíčové slovo pohledávky. Famfára, šampus, etc.
Od nového roku by měly šlapat nové stránky, optimalizované pro Seznam. Uvidíme, za jak dlouho se prokoušeme i na první stránku české jedničky :)
0 Komentáře